Arriba el moment de decidir. Abans que s’esgoti l’actual mandat de la Junta de l’AFA s’ha de posar en marxa el procés per la celebració de les pròximes eleccions. Aquest calendari està marcat per les següents fites:
- 18 de març: Obertura del termini per a la presentació de candidatures
- 1 d’abril: Tancament del termini per a la presentació de candidatures
- 4 d’abril: Publicació de les candidatures que compleixin els criteris per ser validades
- 5 d’abril: Inici de la campanya electoral
- 22 d’abril: Fi de la campanya electoral
- 29 d’abril: Celebració de les eleccions

Dades importants a tenir en compte per la presentació de candidatures:
Les candidatures han de notificar-se a través l’email de l’AFA: afatorredelallebre@gmail.com
Les candidatures han d’estar formades, almenys, per:
- una persona amb funcions de president/a,
- una persona amb funcions de secretari/ària,
- una persona amb funcions de tresorer/a;
- Opcionalment es pot afegir una vicepresidència.
Els membres de la candidatura han de ser socis/es de l’AFA al moment de la presentació i a l’email de notificació han de constar: noms, cognoms, DNI i email, de totes les persones que apareguin a la candidatura.
Per tal que puguin participar en les eleccions tantes famílies com sigui possible, recordeu que podeu fer ús de la fórmula del vot delegat. En aquests enllaços trobareu el formulari de sol·licitud del vot delegat (aquí) i el document d’autorització de vot delegat (aquí).

Deixa un comentari