Benvolgudes famílies
Des del servei de menjador ens informen que, a partir d’aquest proper mes de setembre, es posarà en marxa una APP des de la que podreu gestionar tot allò relacionat amb el menjador (alta o baixa, control d’assistència, dietes, comunicacions, informes, pagaments, etc).
Per tal que estiguem a punt quan arribi el moment, us podeu descarregar un PDF amb instruccions o consultar un link. Als 2 llocs hi ha la mateixa informació (com descarregar-vos l’app i donar d’alta els vostres fill@s ), però al pdf hi teniu també les pantalles que trobareu en el procés d’alta. Només s’ha de donar d’alta un membre de la família. Quan Campos Estela validi l’alta us enviaran per email l’usuari i contrasenya de l’app, el mateix usuari serveix per diversos mòbils.
- Instruccions a la web de Campos Estela
- Instruccions en PDF per descarregar
- App a Google Play
- App a Apple Store
Si durant el procés teniu qualsevol entrebanc, us demanem que envieu un correu a app@camposestela.com i us contactaran el més aviat possible.
Us demanem que feu aquesta gestió abans del 20 de juliol.
Al setembre, abans de començar el curs, us farem arribar unes instruccions on us explicarà com utilitzar-la.
Moltes gràcies per la col·laboració.